A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний професійно-технічний навчальний заклад "ШОСТКИНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"

МОЛОДІЖНІ СУБКУЛЬТУРИ: ЗА І ПРОТИ

Дата: 24.03.2023 07:35
Кількість переглядів: 137

Фото без описуЗ метою припинення масових протиправних дій, аби зберегти дітей від необдуманих вчинків, подолання конфліктів та формування толерантних стосунків серед представників різних субкультур сучасної молоді 22 березня 2023 року у Шосткинському ВПУ соціальним педагогом було проведено групове онлайн-консультування для керівників навчальних груп на тему «Молодіжні субкультури: за і проти. Поради для педагогів».

Під час онлайн-зустрічі були обговорені причини вступу підлітків у небезпечні субкультури та надані педагогам практичні та психологічні поради щодо роботи з учнівською молоддю та батьками, а саме:

  1.  Налагодити  взаємодію з батьками, зокрема:
  • рекомендувати батькам звертати увагу на контент, який «споживає» дитина, і знати її інтереси;
  • разом з дитиною пройти базовий курс кібербезпеки й обговорити його;
  • слідкувати, чи нема у дитини різких перепадів настрою;
  • проводити більше часу з дітьми та вибудовувати довірливі стосунки;
  • звертати увагу на поведінку дітей, коло спілкування та способи проведення дозвілля.

Щодо батьків, у яких складна комунікація з підлітками, то їм варто звернутись до практичного психолога, соціального педагога закладу освіти, або, наприклад, до фахівців проєкту Міністерства освіти і науки України та UNICEF «Поруч», де можна отримати безкоштовну допомогу з метою формування нових життєвих цінностей, розвитку вольових якостей, поліпшення взаємин дитини з батьками та ровесниками тощо.

  1. Організувати превентивні заходи з учнями щодо формування толерантних стосунків:
  • Якщо в навчальному закладі є учні які входять до молодіжних субкультур (або угрупувань) з’ясувати першопричини, які спонукали підлітків приєднатися до небезпечних субкультур, та надати відповідну допомогу в подоланні цих причин;
  • Ознайомити учасників освітнього процесу із наявними молодіжними субкультурами, їхніми основними рисами, позитивним і негативним спрямуванням та з’ясувати сприятливу роль молодіжних субкультур у процесі адаптації і самоствердження юної собистості.

Доречним буде проведення занять з елементами тренінгу «Всі ми – різні, всі ми – рівні», творчі дискусії на тему «Молодіжні субкультури: за і проти», «Вчимося бути толерантними», «Що спільного?», «Біла ворона»; можно створити колажі «Світ толерантності» і «Світ інтолерантності», «Риси толерантної особистості» тощо.

  • Для того щоб навчити дітей безпечної поведінки, у виховній системі закладу освіти необхідно систематично приділяти увагу національно-патріотичному вихованню, культурі взаємостосунків учнів, методам ненасильницького спілкування тощо (виховні години, різноманітні заходи, залучати учнів до гуртків художньої самодіяльності, спортивних секцій, гуртків професійного спрямування).
  1. Медіагігієна, медіаграмотність, кібербезпека.

Під час війни особливої загрози набуває розширення інформаційного фронту, який застосовує ворог для маніпулювання свідомістю молодого покоління та нагнічуванню негативного ставлення один до одного  

Важливим елементом протидії дезінформації є розвиток критичного мислення і відповідна протидія фейкам. Необхідно формувати в учнів вміння відрізняти фейки, маніпулятивну інформацію та пропаганду. Так само необхідно вчити учнів, що вся інформація, яку вони розміщують в соціальних мережах, стає надбанням громадськості і це не завжди може бути не безпечно.

В групі ризику знаходяться діти, які позбавлені достатньої батьківської уваги і підтримки, та ті, чиє перебування в мережі інтернет не контролюється дорослими.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень