БЕЗУПИННИЙ РУХ ВПЕРЕД – ЗАПОРУКА ПЕДАГОГІЧНОГО ЗРОСТАННЯ
"...Немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як учителі". Оскільки творчість – "це діяльність, результатом якої є щось якісно нове, неповторне, оригінальне і навіть суспільно-унікальне" (В.Сухомлинський)
31 березня 2023 року відбулося засідання навчально-методичної ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області активними учасниками якого були і педагоги ДПТНЗ «Шосткинського вищого професійного училища».
Науково-методична рада почалася з розгляду наступних питань та прийняття Членами ради відповідних рішень:
- Результати реалізації плану заходів Стратегічного плану розвитку професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області на 2022-2027 роки у 2022 році
- Стан розроблення регіональних освітніх програм з професій за державними стандартами професійної (професійно-технічної) освіти, орієнтованих на результати навчання
- Програми стажування педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти на базі навчально-практичних центрів професійного спрямування закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області
- Запровадження комунікаційної стратегії системи професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області
Наступний етап науково-методичної ради передбачав розгляд та схвалення методичних напрацювань педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти та працівників Навчально-методичного центру ПТО у Сумській області. Приємно відзначити той факт, що свої роботи презентували і педагоги Шосткинського вищого професійного училища:
– викладач професійно-теоретичної підготовки ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» Сисоєв Андрій Олександрович, успішно презентував свій навчальний посібник з предмета «Обладнання та технології зварювальних робіт». Метою данної розробки є надання допомоги викладачеві при підготовці та проведенні уроку і учням для мобільності посібника та зручного користування ним;
– викладач професійно-теоретичної підготовки ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» Минтус Оксана Іванівна, продемонструвала електронний інтерактивний збірник лабораторно-практичних робіт з предмета «Устаткування підприємств ресторанного господарства». Збірник призначений для здобувачів освіти професійних (професійно-технічних) навчальних закладів за професією Кухар, кваліфікація: кухар 4-го розряду,викладачів, майстрів виробничого навчання. До збірника включено інструкції до виконання лабораторних робіт з програмних тем предмета та добірку ілюстрацій до них. У збірнику наведені вимоги до проведення лабораторно-практичних робіт, висвітлино їх мету, критерії оцінювання, правила роботи в лабораторії кухарів;
– Темченко Олена Всеволодівна, методист Навчально-методичного центру ПТО у Сумській області презентувала на розгляд та схвалення такі модульні навчальні програми:
- «Приготування м’якого морозива та сорбетів з використанням фризера» укладач Горшечнікова Світлана Миколаївна, майстер виробничого навчання ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище»;
- «Приготування кулінарних страв на багатофункціональному грилі» укладачі Мисик Микола Григорович, майстер виробничого навчання ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище»;
- також були представлені для розгляду та схвалення програми стажування для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти: «Приготування кулінарних страв за сучасними технологіями» (укладачі: Мосенцева Ольга Олександрівна, старший майстер виробничого навчання відділення харчових технологій та ресторанного сервісу, Мисик Микола Григорович, майстер виробничого навчання, Савинська Ольга Анатоліївна, майстер виробничого навчання, Шатських Наталья Сергіївна, викладач вищої категорії, старший викладач ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», Темченко Олена Всеволодівна, методист Навчально-методичного центру ПТО у Сумській області).
Науково-методична рада, це важливий крок на шляху до підвищення якості, ефективності та результативності професійної освіти та застосування педагогічних новацій для теоретиків і практиків.
Проведення заходів такого рівня є неодмінною складовою розвитку в діяльності сучасного педагога. І під час війни, і після її завершення головним завданням освітньої галузі є і буде забезпечення якості освіти на всіх рівнях. Тому цілком закономірним є проведення науково-методичної ради та втілення нових ідей та напрацювань у практику роботи, для розбудови та процвітання нашої країни.