A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний професійно-технічний навчальний заклад "ШОСТКИНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"

Сходинками професійного зростання

Дата: 24.11.2023 09:17
Кількість переглядів: 169

Фото без описуПрофесійне зростання, підвищення кваліфікації педагога — безперервний процес. І це не лише навчання на курсах підвищення кваліфікації. Процес підвищення кваліфікації педагога не обмежується якоюсь однією формою. Це також участь у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, курсах, школах.

Школа «Методист» – це форма підвищення кваліфікації методистів, заступників директорів з навчально-методичної (навчальної, методичної) роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

У 2023 році слухачами школи стали представники методичної служби закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, організацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області.

Шосткинське вище професійне училище представляла методист Ганна Рибкіна. Навчання проводилося методистами НМЦ ПТО у Сумській області Єлизаветою Ященковою та Оксаною Василенко. Курс включав 4 установчі заняття, які передбачали вивчення нового матеріалу, самостійне опрацювання та виконання домашнього завдання. Заключним етапом навчання було створення освітнього продукту.

22.11.2023 на методичному форумі «Освітній продукт як механізм методичного забезпечення предмета (професії)» представлені результати роботи методистів, заступників директорів з навчально-методичної (навчальної, методичної) роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області.

Слухачі презентували електронний контент, комплексно-методичне забезпечення з предмета (професії), інтерактивний навчальний матеріал, електронні підручники, які було розміщено у «Методичній скарбничці».

Під  час форуму слухачі ознайомилися з напрацюваннями колег; оговорили ефективність електронного навчального контенту; окреслили основні напрямки роботи щодо удосконалення та систематизації комплексно-методичного забезпечення з предмета (професії) в закладах П(ПТ)О. Обговорено використання онлайн ресурсів як єдиної методичної системи в інформаційному просторі закладу професійної (професійно-технічної) освіти.

Для представлення нашого закладу освіти було створено освітній продукт з предмета «Організація обслуговування та виробництва» з професії: 5122 «Кухар» кваліфікація: базовий - кухар 4 розряду 4 рівень НРК.

Спільно з викладачем спеціальних дисциплін Наталією Шатських, був розроблений навчальний матеріал за модулем 3 «Організація процесу приготування страв з яєць, молока, молочних продуктів» робочої навчальної програми на платформі Оurboox.

Матеріал розміщено в електронному посібнику та поділено на три блоки відповідно до тем уроку, які входять до третього модулю. Кожний блок містить конспект лекції, навчальну презентацію, навчальне відео, робочий зошит з теми, інтерактивну вправу, створену в Інтернет-сервісі мультимедійних дидактичних вправ LearningApps, контрольний тест з необмеженою кількістю спроб для кращого опанування навчального матеріалу, досягненню навчальної мети та підготовки до контрольного тестування. В кінці книги розміщена узагальнююча інтерактивна вправа, підсумковий тест з єдиною спробою для тематичного оцінювання навчального модуля 3.

Даний освітній продукт наразі є актуальним, зручним у користуванні та має практичне значення, оскільки  предмет «Організація обслуговування та виробництва» потребує розробки КМЗ за новим стандартом професійної (професійно-технічної освіти) СП(ПТ)О 5122.І.56.10-2021, який був упроваджений в освітній процес з 01 січня 2022 року. Відповідно були змінені вимоги до результатів навчання, ключові та професійні компетентності, що призвело (притягнуло за собою) відсутність підручників, посібників, робочих зошитів та іншого навчального контенту з навчального матеріалу з даного предмету відповідно до нового стандарту. Робота над створенням освітнього продукту триває.

Отже, основними шляхами професійного розвитку є професійне навчання, розвиток кар'єри і самоосвіта педагога, а найкоротша формула професійної діяльності педагога - постійна праця, творчість, гармонія знань, почуттів і поведінки.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень