A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний професійно-технічний навчальний заклад "ШОСТКИНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"

ОБЕРЕЖНО, ЗАГРОЗА ІНФОРМАЦІЙНОГО ФРОНТУ!

Дата: 02.03.2023 10:46
Кількість переглядів: 145

Фото без описуУ сучасному суспільстві діти піддаються дуже великій кількості загроз. На такі загрози вони можуть наражатися як у сім'ї, так і на вулиці, в Інтернеті або у закладах освіти. Це, наприклад, булінг, різні форми насильства, кіберзагрози чи то втягнення в деструктивні молодіжні течії.

Останнім часом у мережі Інтернет саме молодіжні субкультури та поширення їх серед підлітків почало набувати все більшої популярності.

Під терміном молодіжна субкультура розуміють систему цінностей, установок, способів поведінки і життєвих стилів певної соціальної групи. У період переходу із дитинства в доросле життя може виникнути багато проблем, які діти не здатні вирішити самостійно. Саме тому дехто з них підпадає під вплив групи ровесників, яким властиві ті ж проблеми, невизначенність цінностей та ідеалів, недостатність критичного мислення.

Тому варто зауважити, що не всі молодіжні угрупування позитивно впливають на підростаюче покоління, є й ті, що негативно впливають на розвиток та становлення неповнолітніх.

!!! Окрім того під час війни особливої загрози набуває розширення інформаційного фронту, який застосовує ворог для маніпулювання свідомістю молодого покоління.

Тому, щоб вчасно зреагувати та не допустити критичних наслідків серед підростаючого покоління, надаємо кілька порад батькам:

  • Спокійно і щиро спілкуватися з дитиною, надати їй можливість говорити, коли вона буде до цього готова і не квапити;
  • Якщо дитина розповідає, куди вона ходить та як проводить свій час, варто проявляти якомога повнішу обізнаність в обговорюваній темі; проявляти терпіння, наполегливість, доброзичливість для уникнення емоційного дискомфорту, недовіри чи агресії з боку підлітка;
  • Звертати увагу на особливості зовнішнього вигляду підлітка, зміни стилю самовираження;
  • Звертати особливу увагу на зміну емоційного стану підлітка та зміну проявів поведінки (поява агресивності, категоричності,  відсторонення тощо);
  • Опанувати інтернет-технології, мати власний акаунт і стати другом своїй дитині в соціальних мережах;
  • Щотижня аналізувати вміст сторінок дитини, уважно читати її публікації, вивчати групи, до яких вона приєдналася;
  • «Познайомитися» з віртуальними друзями дитини, звертайте увагу на фото й відео, що викликають інтерес дитини, зокрема ті, що збережені, поширені або вподобані;
  • Показати дитині свою небайдужість, турботу про неї та запропонувати спільно провести час;
  • Зосередитися на тому, щоб показати дитині її переваги, знайти сильні сторони та допомогти їй побачити себе унікальною особистістю;
  • Після встановлення контакту та виявлення підлітком довіри до вас, слід пояснити згубність і безперспективність деструктивної поведінки, підкріплюючи це фактами, які добре відомі підліткові; допомогти підлітку зрозуміти ступінь ризику від деструктивної поведінки і невідворотної відповідальності за скоєне (зокрема у випадку вчинення булінгу або іншого правопорушення).

! Нагадуємо, що в зону ризику проявів деструктивної поведінки потрапляють підлітки, яким бракує батьківської уваги і підтримки, а також ті, чиє перебування в інтернет-мережі не контролюється.

! Покажіть вашій дитині, що вона вам небайдужа і ви можете разом круто провести час. Ваша дитина повинна розуміти, що ви – справжній друг, якому завжди можна довіряти та чиї поради дійсно варто слухати.

! Подбайте про те, щоб ваша сім’я мала зону спільного дозвілля, спільних традицій та зону взаєморозуміння.

Практичний психолог  А.Б. Приходько

Соціальний педагог   Т.М.  Лавриненко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень