A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний професійно-технічний навчальний заклад "ШОСТКИНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"

Педагоги Шосткинського ВПУ поділилися професійним досвідом з колегами

Дата: 15.01.2024 13:43
Кількість переглядів: 381

Фото без описуНа початку XXI століття змінюється світ, і ми є цьому свідками. Найбільш успішними стають суспільства, що мають високий рівень знань та інтелекту. Отже, надзвичайно велике значення має нині зміст, якість, освіта та її вагома складова - професійна освіта, головна мета якої - створити умови для розвитку та самореалізації кожної особистості як громадянина України, формувати покоління, здатне навчатися впродовж всього життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства.

Тож цілком зрозуміло, що пошук нових підходів до організації навчально-виховного процесу у Шосткинському вищому професійному училищі - це вимога часу, відгук на інформаційний розвиток суспільства.

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище». У цьому і полягає основна місія сучасного педагога.

В Шосткинському ВПУ продовжує свою роботу семінар-практикум «Цифровізація освітнього процесу». Тематика семінару-практикуму співпадає з темою єдиної методичної проблеми закладу: «Проєктні технології як один з методів діджиталізації освітнього процесу». Педагогічні працівники діляться з колегами перспективними напрацюваннями: презентаціями, елементами навчальних проєктів різних видів.

11.01.2024 року у рамках реалізації проблеми у закладі було проведено черговий етап семінару-практикуму «Цифровізація освітнього процесу в ДПТНЗ "Шосткинське ВПУ: вернісаж педагогічних ідей», метою якого було ознайомлення з досвідом роботи та інноваційними формами роботи педагогів, розширити знання педагогічного колективу про інтерактивні методи навчання і на основі цієї інформації формувати в педагогів навичок ефективної організації навчально-виховного процесу.  

Методисти закладу, акцентували увагу присутніх на використанні інноваційних технологій в освітньому процесі, які дають змогу розвитку та саморозвитку творчої особистості у здобувачів освіти.

Учасникам семінару була запропонована насичена програма, яка передбачала збагачення новими ідеями проведення освітнього процесу.

Педагогічні працівники Шосткинського вищого професійного училища щиро ділились напрацюваннями – провели цікаві майстер-класи. Кожен педагог розповів, які технології він використовує, на яких етапах уроку і з якими результатами. Виступи супроводжувались демонстрацією наробок.

 Власним досвідом ділилися:

  1. Оксана ОСИПЕНКО (викладач географії): «Онлайн-ресурси при дистанційному і змішаному навчанні для формування географічної компетентності».
  2. Любов РЯБУХА (керівник фізвиховання, викладач фізичної культури): «Мультимедійний супровід онлайн-уроків з фізичної культури у асинхронному режимі».
  3. Олена ФОРОСТИНА (викладач зарубіжної літератури): «Використання онлайн-сервісів при підготовці до уроків дистанційного та змішаного навчання».
  4. Олег КРОЛЕВЕЦЬКИЙ (майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»): «Інтерактивне тестування як елемент дистанційного уроку в Google Meet».
  5. Ніна ЛИТВЯКОВА (майстер виробничого навчання з професії «Муляр, електрозварник ручного зварювання»):  «Використання сучасних технологій під час виробничого навчання з професії: "Муляр, електрозварник ручного зварювання»».
  6. Сергій РЕВА (майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»):  «Використання інтернет-засобів та інтернет-ресурсів при проведенні уроків виробничого навчання з професії "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»».
  7. Алла ПЕНСЬКА (майстер виробничого навчання з професії «Кухар, бармен»):  «Використання соціальних мереж у професійній діяльності педагога закладу професійної (професійно-технічної) освіти».

Обмін досвідом показав, як зросла компетентність педагогів з даного питання і наскільки ефективно всі задуми та ідеї реалізовано та впроваджено в освітній процес.

Згадали і про особливості роботи на всеукраїнській платформі для дистанційного та змішаного навчання «Професійна освіта онлайн» , що створена на основі «Всеукраїнської школи онлайн» спеціально для учнів закладів професійної освіти, педагогічних працівників та незалежних здобувачів професійних кваліфікацій.

Мета якої, забезпечення рівного, вільного і безоплатного доступу користувачів до якісних та актуальних навчальних матеріалів у сфері професійної освіти.

Досвід підтверджує, що лише за умов постійного професійного зростання кожного педагога, координації зусиль усього педагогічного колективу, зосередження його діяльності на розв'язанні конкретної науково-методичної проблеми можна значно підвищити ефективність і результативність навчально-виховного процесу.

Таким чином, можна зробити висновок, що семінар-практикум в черговий раз довів, що педагоги Шосткинського вищого професійного училища – професіонали з великої літери, які сміливо йдуть назустріч викликам сьогодення.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень