ПРОВІДНІ ПЕДАГОГИ ШОСТКИНСЬКОГО ВПУ ДІЛИЛИСЯ ДОСВІДОМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
- Діду, а ти коли-небудь навчався на дистанційному?
- Звичайно, внучку: від нашого села до школи пішки було 7 кілометрів! (Спогади ветеранів)
Ми пам’ятаємо, що ця форма навчання виникла кілька років тому назад у відповідь на шокуючий виклик світовій спільноті і тоді всі ще сподівалися на швидке повернення до традиційного формату освітнього процесу. А тепер дистанційне навчання стало звичним, учні й педагоги сприймають його як норму, ґаджети стали головною і невід’ємною частиною уроку, а педагоги наввипередки змагаються у створенні навчальних «мультиків», «документалок», тестів, квестів та іншого освітнього контенту.
Два дні поспіль – 31 січня та 1 лютого – майстри виробничого навчання і викладачі ділилися власними напрацюваннями з питань діджиталізації освітнього процесу. В закладі було проведено майстер-класи, об’єднані загальною темою: «Цифровізація освітнього процесу в ДПТНЗ «Шосткинське ВПУ»: вернісаж педагогічних ідей». Дистанційне навчання в Україні триває четвертий рік, тому наші педагоги вже мають значні напрацювання. На секції «Урок виробничого навчання в сучасних умовах: напрацювання й перспективи» з презентаціями виступили такі майстри виробничого навчання:
Олександр ГУРБА: «Використання цифрових та проєктних технологій при дистанційному навчанні з метою мотивації здобувачів освіти до формування та розвитку професійних і ключових компетентностей».
Андрій НИКЛОНСЬКИЙ: «Додаток "Google Classroom" як ефективний засіб налагодження зворотнього зв'язку між учасниками освітнього процесу».
Віталій ХАРЧУК: «Проведення синхронних уроків виробничого навчання з професії «Верстатник».
Ніна МАРТИНЕНКО: «Використання цифрових інструментів Google для дистанційного навчання в закладах П(ПТ)О».
Інна КОСТЮЧЕНКО: «Засоби та інструментарії дистанційного й змішаного навчання».
Секція «Особливості уроків теоретичного навчання в умовах дистанційного навчання» об’єднала викладачів загальноосвітньої та професійно-теоретичної підготовки. Власним досвідом проведення уроків ділилися:
Марина БІЛЯВСЬКА: «Використання графічного планшету на уроках математики в умовах дистанційного навчання».
Неля ХАРЧУК: «Розв'язування задач з фізики з використанням дошки Jamboard та онлайн-симуляції в умовах дистанційного навчання».
Ліана РОГОВА: «Хімічний експеримент в умовах дистанційного навчання».
Наталія ШАТСЬКИХ: «Genial.ly для сучасного педагогічного працівника»
Андрій СИСОЄВ: «Використання електронних підручників на уроках обладнання та технології зварювальних робіт».
Олена ДЕРКАЧОВА: «Візуалізація навчального матеріалу на уроках креслення під час дистанційного навчання».
Валентина БИСТРИЦЬКА: «Практичний досвід використання цікавих онлайн сервісів при дистанційному та змішаному навчанні».
Оксана МИНТУС: «Використання електронних засобів навчання в умовах дистанційного (змішаного) навчання».
Обидві секції пройшли у дружній діловій атмосфері: колеги дали оцінку тим інтернет-засобам і програмам, якими користуються при підготовці до уроків. Майстер-класи мали велике практичне значення як для педагогів-початківців, так і для досвідчених майстрів педагогічної справи.